“Novinar – Vaš prijatelj” – Skijališta Srbije među najboljima
PR agencija „Pragma“ sprovela je, tokom decembra 2013. i januara 2014. godine, po trinaesti put za redom istraživanje „Novinar – Vaš prijatelj“.
Više od 300 novinara srpskih medija učestvovalo je u istraživanju, a prema njihovim iskustvima i stavovima Ivica Dačić, Aleksandar Vučić, Rasim Ljajić (kao i svih 13 godina unazad), Zorana Mihajlović, Ivan Tasovac, te Saša Janković (zaštitnik građana) i Saša Radulović – bili su najkomunikativniji državni i politički funkcioneri u Srbiji tokom 2013. godine.
Među javnim ličnostima koje su tokom 2013. godine - prema mišljenju novinara najrelevantnijih srpskih medija - na kvalitetan način, promenile svoj imidž u odnosu na prethodni period, prednjače Aleksandar Vučić i Jorgovanka Tabaković, a slede - Boris Tadić i Čedomir Jovanović.
Među državnim i političkim institucijama najbolje odnose s medijima imali su Poreska uprava Srbije, Poverenik za informacije od javnog značaja i Narodna banka Srbije, a od javnih preduzeća JP "Skijališta Srbije".
U kategoriji profitnih (privrednih) organizacija najbolje su komunicirali s medijima Izdavačka kuća "Laguna" i "MK Mountain resort".
Među neprofitnim organizacijama novinari su izdvojili Rukometni savez Srbije, Vaterpolo klub "Crvena zvezda" i organizaciju "Transparentnost Srbija".
U kategoriji predstavnika privrednih i neprivrednih organizacija, u komunikaciji s medijima, najviše su se istakli portparol Hitne pomoći Nada Macura, Vera Vida iz Centra za zaštitu potrošača i Miladin Ševarlić iz Društva agrarnih ekonomista.
Organizovani događaj koji je, prema mišljenju novinara, obeležio prošlu godinu u Srbiji jeste Svetsko prvenstvo u rukometu za žene, održano u našoj zemlji.
U tradicionalnom istraživanju “Novinar – Vaš prijatelj” koje, krajem svake godine, sprovodi PR agencija „Pragma“, ispitanici analiziraju kvalitet odnosa s medijima organizacija i javnih ličnosti u više kategorija: državne institucije, političke organizacije, privredne i neprivredne organizacije, političke i ostale javne ličnosti, a biraju se i organizacije koje imaju najbolje kanale i sredstva komunikacije s novinarima.