ODRŽAN NAJVEĆI SKUP PLANINSKIH CENTARA REGIONA NA KOPAONIKU
SKIJALIŠTA SRBIJE UGOSTILA NAJZNAČAJNIJE PLANINSKE CENTRE IZ 9 ZEMALJA
Prethodnih nekoliko dana Kopaonik je bio centar susreta predstavnika 20 planinskih centara iz 8 zemalja regiona i kompanija iz oblasti infrastrukture, razvoja i digitalizacije centara. Sada već davne 2013 godine Skijališta Srbije su u saradnji sa Centrom za istraživanja i studije turizma razvila brend "MoReSCE" koji je na svakih 5 godina okupljao lidere u industriji planinskog turizma.
Nakon pandemije koja je oštro pogodila industriju turizma i paketu sa klimatskim promenama uticala na razvoj planinskih centara, tema ovogodišnjeg skupa se odnosila na investicije i inovacije a upravo sa ciljem unapređenja konkurentnosti, boljeg pozicioniranja i lakše dostupnosti. Planinski centri iz Srbije, Slovenije, Bosne i Hecegovine, Severne Makedonije, Crne Gore, Rumunije, Bugarske i Turske su bili prisutni zajedno sa liderima u industriji vestačkog osnežavanja, planiranja i razvoja i digitalizacije koji su u konstruktivnoj atmosferi razgovarali o temama virtuelnih šopova za ski karte, produžavanju letnje i zimske sezone, oporavku centara nakon kriza i mnogim drugim temama koje utiču na konkurentnost i razvoj.
Samit planinskih centara Centralne Evrope "MoReSCE" održan je na Kopaoniku u hotelu "Viceroy" u trajanju od 28. do 30. marta. Samit je okupio eminentne stručnjake iz ove industrije, a organizovan je od strane "Skijališta Srbije" i Centra za turističko istraživanje i studije turizma. Slogan ovogodišnjeg skupa je "Investicije i inovacije u planinskim centrima". Kako je ova industrija dosta bila pogođena pandemijom, ali i ratom i klimatskim promenama, ključne teme su se ticale investicija, unapređivanja i daljeg razvoja ski-centara.
Uz učešće preko 100 delegata, predstavnika Ministarstva turizma i omladine Srbije i Ministarstva ekonomskog razvoja i turizma Crne Gore, MoReSCE je i ovaj put pozicionirao Srbiju kao lidera u oblasti razvoja planinskih centara a Skijališta Srbije za primer najboljih praksi. Posebno nas je radovala promocija "hrane nultog kilometra" Kopaonika i vina iz Fruškogorskog vinogorja sa učešćem 7 vinarija i jednog proizvođača sira.
Attachment | Size |
---|---|
image00010.jpeg | 2.35 MB |
image00037.jpeg | 2.22 MB |
image00026.jpeg | 2.49 MB |
image00027.jpeg | 2.16 MB |
image00028.jpeg | 2.84 MB |
image00029.jpeg | 2.77 MB |
image00030.jpeg | 2.17 MB |
image00031.jpeg | 2.34 MB |
image00032.jpeg | 1.97 MB |
image00033.jpeg | 2.44 MB |
image00034.jpeg | 2.38 MB |
image00035.jpeg | 2.46 MB |
image00036.jpeg | 2.37 MB |
image00003.jpeg | 2.48 MB |
image00001.jpeg | 2.52 MB |
image00002.jpeg | 2.02 MB |
image00004.jpeg | 2.16 MB |
image00005.jpeg | 2.55 MB |
image00006.jpeg | 2.2 MB |
image00007.jpeg | 2.81 MB |
image00009.jpeg | 2.3 MB |
image00011.jpeg | 2.62 MB |
image00012.jpeg | 2.6 MB |
image00013.jpeg | 2.56 MB |
image00014.jpeg | 2.43 MB |
image00015.jpeg | 2.15 MB |
image00016.jpeg | 2.13 MB |
image00017.jpeg | 2.51 MB |
image00018.jpeg | 2.31 MB |
image00019.jpeg | 2.49 MB |
image00020.jpeg | 2.19 MB |
image00021.jpeg | 2.19 MB |
image00022.jpeg | 2.29 MB |
image00023.jpeg | 2.02 MB |
image00024.jpeg | 2.16 MB |
image00025.jpeg | 2.78 MB |